Versek az életről

Versek az életről

Lavati Bettina: Kérdés...

2019. március 08. - smsfan

Felteszem a kérdést magamnak,
hogy ki akarok lenni a jövőben.
Tudom a válaszom
s megpróbálok tenni érte.

Hiszek egy jóban hiszem, hogy igaz lehet,
de ha nem vagyok rá képes, mi lesz velem?
Hol leszek én 10 év múlva, ki leszek?
Ha egy vágyam teljesíteném, boldog ember lennék.
10 év múlva egy betöltött álommal,
20 év múlva talán egy gyönyörű családdal.
De ha a célom nem érem el mert túl nehéz az út akkor ki leszek én?
Mindenki azt mondja az álmok valóra válnak,
de ha képtelen vagyok cselekedni érte?
Én nagyon, nagyon szeretném s teszek is érte.
De ha zsákutcába futok?
Már rájöttem félek az élettől.
Attól, hogy nem mondják meg mit tegyek.
De talán, remélem az évek alatt megváltozik a véleményem.
Felkészülök az életre, s nem maradok egyedül.
Mert ha magamra maradok nem tudom mit teszek...

A bejegyzés trackback címe:

https://versekazeletrol.blog.hu/api/trackback/id/tr478221766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása