Versek az életről

Versek az életről

Sima István: Én messze tekintek

2016. április 01. - smsfan

Én messze tekintek, távoli ködökbe,
Messzi havasokba, hol a napsütötte
Hegyeken túl vár a végtelen.

Én egekbe nézek, hol csillagok fénye
Fáradt vándoroknak nyújt irányt az éjbe`,
A Föld túl szűk nekem!

Közelemben nem vonz amit látok,
Az emberekben a gyarlóságot
Nem szívlelem.

S ha néha mégis követnem kéne,
Mi zajlik köröttem? - az újságba nézve
A szemüvegem már felteszem.

A bejegyzés trackback címe:

https://versekazeletrol.blog.hu/api/trackback/id/tr768222676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása