Versek az életről

Versek az életről

Marković Radmila: Csak kesztyűt ne lássak

2018. január 15. - smsfan

Céltalanul sosem jártam,
valamit mindig kitaláltam.
Gyermekfejjel,
bennem volt az akarat,
kiharcoltam helyemet
a Nap alatt.
Ifjú szívvel megvívtam
a halállal,
a kesztyűjét visszavágtam,
tartogassa, őrizgesse,
nézze már meg, kinek adja,
hadd folytassam ott,
ahol
abbahagytam.
Aztán:
macskatűsök, tarlószúrás,
csaláncsípés, arculcsapás,
meginogtam, térdre hulltam.
Vérző fejem fájdalmától
magam előtt célom látom:
van még nekem, nem is egy,
csak kesztyűt ne lássak
egyet sem.

A bejegyzés trackback címe:

https://versekazeletrol.blog.hu/api/trackback/id/tr938223140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása