Versek az életről

Versek az életről

Budai Zolka: Vonaton

2019. július 13. - smsfan

Én ünneplő ruhában, gyűrten, borostásan
voltam a sarokban, mint ki magát bünteti,
de nem akartam semmit leküzdeni -
gyárkémény-lelkemből cigarettáztam.

Tudtam, hogy jól van így: jönni, várni, menni kell,
s a füstbe szédült rohamkocsinak rejtekén
velem szemben ült le némán a remény
szemében megfeszült rejtelmeivel.

Én láttam már őt az állomáson,
büféknél koldulva, a peronon.
Volt róla ezernyi látomásom

és láttam az egyik haveromon,
aki mozdulatlanra hűlt télen.
Félek tőle. S itt van a fülkében.

A bejegyzés trackback címe:

https://versekazeletrol.blog.hu/api/trackback/id/tr878222880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása