Versek az életről

Versek az életről

Horn Zita: Minden a Semmiben

2016. július 14. - smsfan

Én vagyok a toll,
Mely írást kohol.
Én vagyok a papír,
Melyen gondolatom honol.
Ezernyi szó egymás mellett,
Zavaros, s mégis rendezett.
Talán csak szó, nem jelent sokat,
De ez életem, betűk, s szavak.
Nem sok egyéb. Ez vagyok én.

Én vagyok a Nap,
Mely beragyogja arcodat,
Én vagyok a Sugár,
Egy cseppnyi alkonyat.
Megcsillan fényem a víztükrön,
Száz meg száz kis tündérré törik.
Szikrázom, tündöklöm a hullámokon,
Táncra perdülök égi dallamokra.
Könnyed vagyok.

Én vagyok a Szellő,
Mely megnyugtatja lelked,
Én vagyok a fuvallat,
Mely csiklandozza tested.
Szelíden cirógatom a világot,
Altatódalt dúdolok,
S illatozom, mint a virágok.
Derű árad lényemből, varázslat.
Fodor vagyok.

Én vagyok a Víz,
Mellyel oltom szomjadat,
Én vagyok minden csepp,
Mellyel lemosom fájdalmad.
Egy hűs forrás, forró napon,
Fiolába zárt megváltás ajkadon.
Vízesésként zuhogok alá sebesen,
Aztán megérkezem hazámba csendesen.
Örvény vagyok.

Én vagyok a Csend,
Mely felszabadít a zajban,
Én vagyok a Nyugalom,
Mellyel meghintem napod.
Bekúszom szívedbe, lelkedbe,
Álmot hozok szemedre, s egész bensődre.
Minden kétely megszűnik, a félelem eltűnik.
Béke vagyok.

Én vagy a Tűz,
Mely megperzsel, s eléget.
Én vagyok a láng,
Mellyel elemésztelek.
Ott vagyok minden gondolatodban,
A vágy beléd kódolva, én vagyok...
Engedni akarsz a kísértésnek,
El is menekülnél, de nem lehet.
Melódia vagyok.

Én vagyok a Vihar,
Melytől harcolni akarsz,
Én vagyok a harag,
Melytől nem szabadulhatsz.
Összekuszálom a fonalat
Közted és a világ közt,
Megmérgezem napjaid,
De te mégis engem akarsz...
Hatalom vagyok.

Én vagyok a Minden,
S a Semmi egyszerre.
Gyűlölj, vagy imádj,
De mindent csak hevesen!
Forgasd fel a világot,
Értem vagy ellenem,
Pusztíts el,
S örömöm meglelem.

Mindegy mit teszel,
Csak tűz legyen benned,
Hisz már így is túl sok
A halott ember.
Talán gyilkos vagyok, s rombolok,
De építek is, új életet adok.
S talán nem értékeled,
Hidd el, fontos lehetek.
Mert én vagyok:
A Toll, a Papír,
A Nap, a Sugár,
A Szellő, a Fodor,
A Víz, s az Örvény.
Én vagyok a Vihar, a Harag,
A Minden, a Semmi,
Gyűlölj, vagy imádj,
Nem számít semmi,
Hangulat vagyok, ennyi.
Hangulat vagyok.
Ez vagyok...Én vagyok...

A bejegyzés trackback címe:

https://versekazeletrol.blog.hu/api/trackback/id/tr538221664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása