Versek az életről

Versek az életről

Nagy Attila (25): Létem

2015. december 08. - smsfan

1.

Megszülettem. Vagyok.
Örül mindenki, mosolyog.
Halványan látok, hallok,
Elegem van!
Sírok.

2.

Visznek, mintha mondanának valamit,
nem értem, a sok fényesség elvakít.
Fáj a hasam, éhes vagyok!
Elegem van!
Sírok.

3.

Rám szólnak. Jaj azt ne tedd!
De mért ne? Választ nem nyerek.
Gondolkodom, mi volt rossz.
Elegem van!
Sírok.

4.

Egyedül vagyok.
Nem dorgálnak nem nevetnek,
Elmentek, de mért most?
Elegem van!
Sírok.

5.

Ő rám mosolyog, s egyben nevet,
dorgál ha kell, szeret,
Ő is elmegy? Nem akarom!
Elegem van!
Sírok.

6.

Fáj mindenem, panaszkodok,
nincs senki, kinek mondhatom.
Itt van eljött értem is.
Befejeztem, meghalok.
S már
nem sírok.

A bejegyzés trackback címe:

https://versekazeletrol.blog.hu/api/trackback/id/tr88223106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása