Versek az életről

Versek az életről

Jáger László: Három négysoros

2018. január 10. - smsfan

A nőket irigyelve

A versenyfutásban győztessé válva
elsőként szakítván át célszalagot
így, férfiként csak egyet irigyeltem:
szívetek alatt hordhattok magzatot.

Ha kenyérért kezed hiába nyúlna

Ha kenyérért kezed hiába nyúlna
ha gyermeked éhesen felzokog
az Ég alá födetlen fejjel állok:
Hol vagytok hát, ti híres Angyalok?

Egy szóra vágytam

Egy szóra vágytam, mely csak az enyém
egy versre, milyet senki más nem ír
és a szóra lásd, mindhiába vártam
s bár teleírtam, mégis üres a papír

A bejegyzés trackback címe:

https://versekazeletrol.blog.hu/api/trackback/id/tr648223092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása