Versek az életről

Versek az életről

Rózsa Margit: Magamért

2016. október 15. - smsfan

Nekem még semmit nem adott ingyen az élet,
engem még nem szerettek magamért.
Nem hívtak
hogy legyek a vendégük,
nem kaptam
borravalót a munkámért.
Engem már sokan becsaptak,
sokan akartak bántani.
Valahogy úgy adta az élet,
hogy mindig tudtam
valamit adni.
Jó szót, figyelmet,
zenét, hogy érezzék
még itt vagyok.
Mosolyt, mely eltűnt az arcokról,
reményt, ami új napot adott,
ékes szólást,
biztatást,
egy ölelést,
könnyeket értünk,
részvétet értük.

A bejegyzés trackback címe:

https://versekazeletrol.blog.hu/api/trackback/id/tr498222702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása