Versek az életről

Versek az életről

Thököly Vajk: A közületek való

2019. május 09. - smsfan

Csak azt szeretném elmondani,
Hogy mielőtt tanár lettem,
Gyermek voltam, mint mindenki,
S nem angyalként viselkedtem.

Volt idő rég, verekedtem,
Loptam, kaptam is érte,
Az iskolát elkerültem,
Megbuktam, de megérte.

Úgy gondoltam jó ez nekem,
Szabad legyek- szárnyaljak,
Barátokkal mennem kellett,
Minden törvényt áthágjak.

A múlt - az elmúlt iskolai évek,
Az egyetemen angyal voltam, mint aki megégett,
Meg tanultam őszintén nézni és hazudni,
Tanultam azt, amit adtak, és mellette megélni.

Úgy hogy most, hogy tanár vagyok,
És tudom, honnan jöttem,
Tudom a sok csalást, trükköt,
Amit elkövettem.

Csak azt szeretném elmondani,
Rossz gyerekek nincsenek,
Mert köztetek nevelkedtem,
És ismerlek titeket.

Tudom, miért lázadoztok,
És mit szeretnétek,
Igazat is adok nektek,
Mert más a gyermeklélek.

A bejegyzés trackback címe:

https://versekazeletrol.blog.hu/api/trackback/id/tr228221952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása