Versek az életről

Versek az életről

Horváth Csaba István: Szivárvány

2019. március 20. - smsfan

Úgy vagyok, mint szivárvány az égen;
féltve őrzöm sóhaj-életem.
Még játszok az ég csepptengerében
ha nap hevít, aztán jaj nekem.

Jöttem ide sok csodát keresni,
színeimet adva bárkinek;
fakó-törten nem fogok elveszni,
csak ha széppé tettem egy szívet.

Hozzád értem. Lelkem zárd magadba;
az őszi nap arcomra vetül.
Nézz, hogy legyek tőled tükör-tiszta,
s szétolvadjak menthetetlenül.

A bejegyzés trackback címe:

https://versekazeletrol.blog.hu/api/trackback/id/tr698222610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása