Versek az életről

Versek az életről

Czégány Szandra: Ufo

2017. augusztus 20. - smsfan

Egyik nap csak feküdtem az ágyamban
És akkor este sok mindent megláttam:
Ott álltak a zöld lények és kaffogtak,
Észrevettem beszélnek a falaknak

Amikor hasam megfogtam
Feltűnt valami felfoghatatlan;
Hogy nincsen rajtam semmilyen ruha
És éppen be lehet látni mindenhova

Úgy hallottam ők nevetnek,
Hogy belátni egy részét a felemnek
De akkor megszólalt egyféle riadó
Úgy rohantak, nyitva maradt az ajtó.

Mindez persze hihetetlen
Én is csak néztem mereven
Összegyűrt papírok hullanak a vödörbe
Talán visszatérnek ők még a földre...

A bejegyzés trackback címe:

https://versekazeletrol.blog.hu/api/trackback/id/tr968222480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása