Versek az életről

Versek az életről

Dr. Nagy Mihály: Haikuk

2016. március 20. - smsfan

Csalódás

Szárnyakat adott
a remény, felrepülni
mégsem engedett.

Ősz

Éltem nyitott könyv:
utolsó fejezetét
kezdtem el írni.

Melodráma

Rövid epizód
maradt, szerepem javát
már eljátszottam.

Szabadság

Szabad vagy, ha nem
vagy rabja más, és magad
szeszélyeinek.

Fogyasztói társadalom

Mindennek tudja
az árát a gyermek - de
nem az értékét.

Paradoxon

Beszűkült világ:
internet hálóból szőtt
társas magány.

Mátrix

Virtuális nő,
globalizált világ, és
kyber szerelem.

Direkt marketing célközönsége

Oly egyszerűen
írok - kedvelhetnének:
analfabéták.

Megérkezés

Saját erőből
küzdöttem fel magamat:
légüres térbe.

Személyes júdásom

Átlátszóbb vagyok
az üvegnél, mégis én
nézek át rajta.

Modern és egyszerű

Cseresznyevirág
szóval készíthető az
instant haiku.

Prédikáció

Hideg szódáról
szólok. Utálok inni:
meleg kisfröccsöt.

Vallási különbség

Hitetlenségem
ára: az üdvözülés
- megtagadása.

*
Hitetlenségem
jussa: újjászületés
- csótány alakban.

A bejegyzés trackback címe:

https://versekazeletrol.blog.hu/api/trackback/id/tr558222110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása