Versek az életről

Versek az életről

Budai Zolka: Sűrű erdő ez az élet...

2018. július 18. - smsfan

Sűrű erdő ez az élet,
Én a gaztól ki se látok!
Ti tudjátok-e merre léptek
Földi társak, jóbarátok?

Indultok-e valamerre?
Vagy csupán csak helyben jártok
Elmerülvén a dudvahegybe,
Földi társak, jóbarátok?

Tán` nem várjátok, a sor majd
Megindul, ti beállátok,
S a bogas elébetek sorvad
Földi társak, jóbarátok?!

Ez így aztán megfontolt tett!
Akarjátok? Csináljátok!
Így meglepetés egy sem érhet
Földi társak, jóbarátok!

Én e módit nem kedvelem,
De ne vonatkozzék rátok
Ez, döntésitek kezetekben
Földi társak, jóbarátok!

Nékem nincs szükség ösvényre!
Boruljon az útra átok,
Mi hitetlenek menedéke,
Földi társak, jóbarátok!

Az én utam, én tapossam!
S merre jó nagy bozont tátong,
Már arra tekint szemem mostan,
Földi társak, jóbarátok!

A bejegyzés trackback címe:

https://versekazeletrol.blog.hu/api/trackback/id/tr468221160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása