Versek az életről

Versek az életről

Fazekas Éva: Mindenkinek

2019. március 04. - smsfan

Nem számít, mit tettem, kivel és mikor,
Nem számít, ki lesz, ki van, ki volt.
Ne törődj te azzal, hogy kivel, mit tettem,
Nem tartozik rád, mert nem érted szerintem.
Nem érdekel az, hogy mások mit mondanak rólam,
Hiába mondom neked, hogy nem csináltam semmit,
Mindenkinek elhiszed, azt, mit mondanak rólam,
Nem számít, mert én tudom, mit miért tettem,
Nem számít, hogy elhiszed, nem érdekel engem.
Ennyi volt az egész, mit elakartam mondani,
Ha elhiszed, hát hidd, hanem hát akkor nem,
Aki ismer tudja, milyen az életem,
De valójában ezt csak én ismerem!

A bejegyzés trackback címe:

https://versekazeletrol.blog.hu/api/trackback/id/tr268223118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása