Versek az életről

Versek az életről

Herczeg Eszter: Versecském

2018. december 12. - smsfan

Nem vagyok elkeseredve
Hisz nem volt miért elesnem
Csak élek, mint bárki más
Nem történik velem semmi más

Harcolok a sorssal és a vele
Sodoródott sok bajával
Élvezem, az életet, mint
Egy kisgyerek a karácsonyi fényeket

Nincs semmi sem hisz
Nem vagyok se szerelmes
Se megsárgult képek egyike
Csak egy lány a sok közül az életben

Szabad vagyok és felhőtlen
Élem a kis életem
És elhiszem, amit a nagyok mondanak
Mert ők sem biztosak magukban

Boldog a vagyok és erős
Mert van barát, aki a bajban a
Megmentőm, aki segít nevetni és sírni
Megvan mindenem, miért lennék szomorú ebben az életben.

A bejegyzés trackback címe:

https://versekazeletrol.blog.hu/api/trackback/id/tr688223216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása