Versek az életről

Versek az életről

Nardai Alexandra Krisztina: Nem élhetek örökké gyerekként...

2018. október 06. - smsfan

Hiába küzdök foggal, körömmel,
Nem élhetek örökké gyerekként,
Talán felnőnék végre örömmel,
Ha utána is pöttöm lehetnék...

Nevetni akarom a világot
Még! Azt hinni, hogy csak vicc az élet!
Én még száz meg száz csodát várok,
Még nem zavar, hogy múlnak az évek!

Én még fecseghetek bolondokat,
Ugye?! Én még szivárványt akarok!
Én még nem kutathatok okokat,
Az élet gondjai nagy falatok!

Nekem még mesét! Még tündéreket!
Még! Még kincseket! Még aranyhalat!
Te nem siratod az emlékeket?!
Nem várod vissza az elmúlt nyarat?!

A bejegyzés trackback címe:

https://versekazeletrol.blog.hu/api/trackback/id/tr598222306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása