Versek az életről

Versek az életről

Füzék Árpád András: Éjszakában hulló csillag

2018. augusztus 09. - smsfan

félve nézek magasabbra,
más nem is lát el oda,
én ma éjjel csillag vagyok,
csak az, amely sosem ragyog.

azt hiszem, most lezuhantam,
minden, mi volt, fel is adtam,
sosem voltam több, mint vagyok,
elhagytak a régi álmok.

de egy csillag meddig zuhan?
mert még mindig érzem magam.
ütött-kopott szívem s lelkem,
add Uram, hogy ne érezzem.

éjszakában hulló csillag,
kívánságod tüstént mondjad,
szavaidban boldogságom,
boldogságom a halálom.

A bejegyzés trackback címe:

https://versekazeletrol.blog.hu/api/trackback/id/tr568222670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása