Versek az életről

Versek az életről

Márton Mónika: Elrontott élet

2017. október 27. - smsfan

Már csak az emlékekből élek,
a múltam az, mi néha boldogít,
voltak szép szerelmek,
boldog álomképek,
ma már semmi sincs!

Ráhúzta szürke leplét az élet,
szakadt kis életemre,
nem maradt más csak vágy,
egy jobb jövő reménye.

Turbékoló galambként éltem egykor,
most síró kis varjú lettem,
Tudom - ezt érdemeltem,
amim volt sosem becsültem!

A bejegyzés trackback címe:

https://versekazeletrol.blog.hu/api/trackback/id/tr878222872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása