Versek az életről

Versek az életről

Turoczi Katalin: Csillagálom

2017. október 08. - smsfan

Álmomban a csillagok ragyogtak felettem,
Álmomban a csillagok közt új világra leltem.
Álmomban a csillagok megszerettek engem,
Álmomban a csillagok vigyázták a lelkem.
Álmomban a csillagokkal játszottam az égen
Álmomban a csillagok közt futottam a réten.
Álmomban a csillagok, maguk közé hívtak
Álmomban a csillagok egészséget adtak.
Egyszerre csak felébredtem s elmúlt a szép álom,
Rájöttem, a lábamat már nem futni használom.
Bár szeretném ha még néha engedelmeskedne,
Mankók nélkül, a világban vándorútra kelne.

A bejegyzés trackback címe:

https://versekazeletrol.blog.hu/api/trackback/id/tr228221150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása