Versek az életről

Versek az életről

Bazsó Éva Andrea: Bohóc

2017. augusztus 18. - smsfan

Bohóc vagyok.
De én egyáltalán,
nem bánom ezt.
Néha furcsának tartanak,
nem értenek az emberek.
Bohóc vagyok.
Bár a lelkem néha túl komoly.
De te a mosolyt látod,
hisz csak játszom.
Mert bohóc vagyok.
Szeretem a bohócságom,
jól megférünk mi így.
Hisz akárcsak az érmének,
több oldalunk is létezik.
Jó vagy rossz, éppen melyik?
Döntsd ezt most már te el.
Magamban csak mosolygok
Hisz bohóc vagyok.
S mert az igazságot csak én ismerem
Te meg fejtsd meg, ha érdekel.

A bejegyzés trackback címe:

https://versekazeletrol.blog.hu/api/trackback/id/tr328223156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása