Versek az életről

Versek az életről

Hunika: Életem...

2017. augusztus 10. - smsfan

Ha valaki véletlen
elolvassa verseim,
azt mondja: jaj kegyetlen
hogy nincsenek terveim.

Szomorú szinte minden
amit versbe leírtam,
de e hely az egyetlen,
ahol magam kisírtam.

Az életben én más vagyok
humoros és mindig üde,
Egy versben semmi sem ragyog,
érzéseim írom ide.

Naponta sokat nevetek,
de havonta néha sírok,
Versbe bánatot temetek
prózába csak humort írok.

Viccet mondok és hallgatok,
ha nem értem is, kacagok,
amit más annak szán,
hisz nevetni kell a tréfán.

A bejegyzés trackback címe:

https://versekazeletrol.blog.hu/api/trackback/id/tr388221062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása