Versek az életről

Versek az életről

Gulyás Tamás: Születés

2016. november 01. - smsfan

Virágok közt születtem,
áttetsző, éles jégvirágok között.
Süket fülekkel bámultam
a januári est hangjait.

Csacsogó jégcsapokkal beszélgettem,
tudtam kik fognak szeretni,
vacsorára édes ködpárát ettem,
és éreztem milyen Istennek lenni.

Mily kedves a tudatlan lét!
Tisztasága megrészegít.

Vágya oly gyorsan elmaradt,
feddi s takarja józan ész,
ami míg keresi hitvány bódulatát,
mákonyos álmába belevész.

A bejegyzés trackback címe:

https://versekazeletrol.blog.hu/api/trackback/id/tr828221642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása