Versek az életről

Versek az életről

Jónás Tibor YoTi: Elviszem

2016. március 25. - smsfan

Ha lehet, kérek abból én is egyet,
Nem kérem én a legeslegszebbet!
A szegélye legyen kissé halvány,
Nem kell belőle arany, csak márvány!

Rakjon bele egy kevéske ékkövet,
Ne higgyem utamon, hogy elveszett!
Csak kicsit díszítse a címke fölött,
Hogy bátran vigyem az irigyek között!

Inkább hosszú legyen, mint túl széles,
Hisz tudom én azt, hogy ideje véges,
S talán jobb, ha széle kevésbé kopik,
Mert használnám hajnaltól alkonyig.

A csomagoláshoz annyi, mit kérek,
Hogy fülezze majd fel mindkét véget!
A hosszú úton nem egyedül viszem,
Használja más is, sok lesz csak nekem.

Remélem, kedvesem örül majd neki,
Ha átnyújtom részét, tán Ő is élvezi!
Ugye nem baj, ha letörik egy darab,
És míg én távol vagyok, nála marad?

Tudom, a boldogságnak is van ára,
De nem kell, hogy ráírja falára.
Na, ez így pontosan jó lesz nekem,
Ha megbírom fizetni, hát elviszem.

A bejegyzés trackback címe:

https://versekazeletrol.blog.hu/api/trackback/id/tr908221556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása