Versek az életről

Versek az életről

Márton Mónika: Istenhez

2015. december 25. - smsfan

Szomorú vagyok kiégett és hangtalan.
Fáj az élet, fáj, hogy élnem kell!
Tizenhét és féléves vagyok csupán
de minden embertől megvetett.

Miért kell élnem, hát nem volt elég a szenvedés?
Istenem mit akarsz, meddig kell szenvednem még?

Hisz nem vágyom sokra,
csak gyöngyszemnyi szeretetre,
egy anyai csókra,
amit nem kaptam én soha.

Istentől, embertől megvetett árva lélek,
hányódom és nem kellek senkinek,
olyan mindegy mindenkinek, hogy
élő vagy halott vagyok.

Vagy talán mégsem?
Istent nem, nem szabad bántanom,
Hisz Ő az egyetlen akihez tartozom.

A bejegyzés trackback címe:

https://versekazeletrol.blog.hu/api/trackback/id/tr688221910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása