Versek az életről

Versek az életről

Schrenk Éva: Nem bánok semmit sem

2015. december 03. - smsfan

Voltak életemnek nagy melléfogásai,
emberekkel kapcsolatos csalódásai,
sokszor követtem el hibát én magam is,
mégsem bánok semmit sem.

Ha nem lett volna ily kanyargós az utam,
nem tudhattam volna meg mindazt, mit megtudtam,
s nem erősödött volna meg a hitem,
nem, nem bánok semmit sem.

Lehet, hogy azt mondjátok, hogy hibáztam,
hogy magamra jó kislány módjára nem vigyáztam,
hogy túl sokat és túl mélyre ástam,
s közben a dolgok fonákját is megláttam,
de soha semmit meg nem bántam!

A bejegyzés trackback címe:

https://versekazeletrol.blog.hu/api/trackback/id/tr408221060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása