Versek az életről

Versek az életről

Kádár Dávid: Randevú

2018. május 12. - smsfan

Ahogy elvágtáztak a lemenő napba,
és a stáblista feltűnt, felgyúltak a fények.
Nyújtózva ásítottál, rám csaptál a
kólás flakonnal, hogy végre magamhoz térjek.

"Senkit sem érdekel, hogy kik készítették?"
Kérdőn néztem rád. Te csak hetykén biccentettél.
"Vicces ez tőled, hisz átaludtad a felét."
Hallgattam... ez egy beismeréssel is felér.

Csillagháló feszült a pályaudvar felett.
Hot-dogot ettünk, és ahogy néztem az eget,
a kiflimből a virsli egyszer csak kiesett.
Hajoltam érte."Ne mondd, hogy azt még megeszed!"

"Hát persze hogy nem!" (pedig ez volt a tervem)
Felvettem a földről, és kukába dobtam.
A madaraké se legyen, ha én nem ehetem!
És tovább gyönyörködtünk a csillagokban.

Már kopni kezdtek, huszonhárom húszkor,
mikor nagy csikorgással, öt perc késéssel,
megjött a buszod, és a rövid búcsúból
kigabalyodva, ahogyan jöttél, úgy mentél el.

A bejegyzés trackback címe:

https://versekazeletrol.blog.hu/api/trackback/id/tr318221976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása