Versek az életről

Versek az életről

Fényiné Keczán Ildikó: Buta kis vers

2017. szeptember 03. - smsfan

Nem tudom, hogy hogy van ez,
Eső után köpönyeg?
Én gyakran azt mondom,
Jól teszem, tudom jól,
Aztán elgondolkodom,
Talán mégsem tettem jól,
Oly könnyű tenni dolgokat,
Fel nem fogni súlyukat,
Aztán elgondolkodván,
majd fejemhez kapván
Belátni nem is oly jó lehet,
tenni dolgokat forró fejjel,
Néha jól jönne egy gondolat,
Mi megváltoztat dolgokat,
Lehet, hogy van is ilyen,
Csak Én ezekre nem figyelek,
Pedig, ha ezt tenném,
Nem lenne igaz rám a mondás:
"Eső után köpönyeg"
S talán, sokszor belátnám
Mondataim nagy súlyát,
Melyeket magam formálván
Kimondok, nem gondolkodván,
Csak magam minősítem azzal,
Tettem mit is mondanak,
szavaim mit sugallnak.

A bejegyzés trackback címe:

https://versekazeletrol.blog.hu/api/trackback/id/tr528221914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása