Versek az életről

Versek az életről

Kéri Mihályné: Mindegy nekem

2017. június 25. - smsfan

Vadvirágos rét, vagy muskátlis tér,
mindegy nekem,
szívemnek, lelkemnek, ez kell nekem.

Halk muzsikaszó, vagy madár dalol,
mindegy nekem,
szívemnek, lelkemnek, ez kell nekem.

Esti csillagképek, merengő emlékek,
mindegy nekem,
szívemnek, lelkemnek, ez kell nekem.

Távoli erdők, közeli folyók,
mindegy nekem,
szívemnek, lelkemnek, ez kell nekem.

Szerelem és szeretet,
mindegy nekem,
szívemnek, lelkemnek, ez kell nekem.

Ha lelkemben béke, szívemben hála,
mindegy nekem,
ennél több, tudom, nem kell nekem.

A bejegyzés trackback címe:

https://versekazeletrol.blog.hu/api/trackback/id/tr598221192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása