Versek az életről

Versek az életről

Vaskó Ági: Nem vagyok a kor celebje

2016. október 14. - smsfan

Nem vagyok a kor celebje.
Hol van aki felfedezne?
Mélyen szunnyad tehetségem,
Ellenségem ötven évem.

Igaz, voltak röpke percek,
Álom mezsgyéig emeltek.
Átélhettem csöppnyi csodát.
Éreztem a színpad szagát.

Szólt a taps. Én felragyogtam.
Ég magasán, csillagokban.
Elhittem ó balga lélek,
Színészet ad mesterséget.

Nem vagyok a kor celebje.
Nem lettem Én felfedezve.
Eltemetve tehetségem.
Szomorú a tükörképem.

A bejegyzés trackback címe:

https://versekazeletrol.blog.hu/api/trackback/id/tr468222630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása